شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

ثبت نام در مدارس ترکی

دریافت اقامت و ثبت شرکت در کشورهای خارجی

ثبت نام در مدارس ترکی

۷۷ بازديد
نیاز به تحصیل فرزندان از مهم ترین درگیری های فکری برای افرادی که قصد زندگی در ترکیه را دارند می باشد. برای هر پدر و مادری مهم ترین چیز کیفیت بالای آموزش برای فرزندانش می باشد به همین دلیل انتخاب یک مدرسه مناسب باید با دقت و زمان کافی انجام گیرد.
شما می توانید انتخاب یک مدرسه مناسب را با همراهی مجموعه ما به انجام رسانید تا در تمامی مراحل شما را از خدمات خود بهره مند سازیم. در زیر به چند مورد از این خدمات اشاره می گردد:
معرفی چند مورد از مدارس ترکیه مطابق با شرایط شما
معرفی امکانات مدارس
همراهی مترجم و حضور در مدارس
هماهنگ نمودن برای انجام تست ورودی
دریافت فرم ها و نتایج و اعلام آن به والدین
همراهی در تمامی مراحل ثبت نام
دریافت اقامت ترکیه برای شما و فرزندتان
انجام مواردی که مربوط به آموزش و پرورش ترکیه می باشد
 
شما می توانید از میان مدارسی که در ترکیه به آموزش مشغول می باشند انتخاب خود را به انجام رسانید. اما از میان مدارس ترک می توانید یکی از دو دسته اصلی این مدارس را انتخاب نمایید. این مدارس عبارتند از:
مدارس دولتی ترکیه
 
خدماتی که توسط این دو دسته ارائه می گردد متفاوت می باشد از همین رو در مدارس دولتی ترکیه شهریه ای بسیار اندک دریافت می گردد ولی در مدارس خصوصی ترکیه شهریه مطابق با امکانات این مدارس دریافت می گردد.
البته باید یکی از موارد مهم را در نظر داشته باشید و آن هم زبان ترکی می باشد. فرزند شما برای آن که بتواند در این مدارس ثبت نام گردد باید در تست ورودی که برای تعیین سطح زبان ترکی است شرکت نماید. به همین دلیل برای ثبت نام در ندارس ترک باید از پیش به فکر یادگیری زبان ترکی فرزند خود باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.